.1 سفرهایت در کلمات ، احساسهای
چندگانهای را برایت به ارمغان گذاشته است . از یک سو، در هر جایِ این سفر جهانی را
یافتهای که به فیلم تبدیل میشود و فهمیدهای که این محصول عملکردهای اجتماعی تلویزیون
است؛عملکردهای ابتدایی کنترل آن. در حالیکه بدبینیِ انتقادی تو در برابر آن مایوس و ناامید بهنظر میرسد. و از
سوی دیگر ، فهمیدهای که فیلم هنوز دارای امکانات بی پایانیست. و اینکه شاید این آخرین
سفر باشد . با وجود اینکه تمام سفرها به دیدن آنچه در تلویزیون می گذرد ، خلاصه شده
است . آنجاییکه بدبینی انتقادی تو ...
2.
شما از پیدا کردن ارتباط سینما با تفکر دست نکشیدهاید
و کارکردی شاعرانه و زیبایی شناسانه به نقد فیلم داده اید - در حالیکه خیلی از معاصران
ما تصور کردهاند ، برای حفظ جدیت سینما باید به زبان و فرمالیسمی زبان شناسانه متوسل
شوند.د.
Gilles Deleuze, “Letter to Serge Daney: Optimism, Pessimism, and Travel”, Negotiations: 1972-1990 - Columbia University Press
...........................................................................................................................
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر